Algemene Voorwaarden SYO

SYO Marketing


E-mail:

[email protected]


Website:

www.syomarketing.nl

Versie: 1.0 – Opgesteld op 1 oktober 2024

Artikel 1 – Definities


In deze voorwaarden wordt verstaan onder:


SYO: SYO Marketing, gevestigd te Arnhem, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 78534925.Klant: Iedere natuurlijke of rechtspersoon met wie SYO een overeenkomst is aangegaan.Consument: Een natuurlijke persoon die handelt buiten zijn bedrijfs- of beroepsactiviteit.Partijen: SYO en de Klant gezamenlijk.




Artikel 2 – Toepasselijkheid


Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens SYO. Afwijkingen zijn slechts geldig indien schriftelijk overeengekomen. Algemene voorwaarden van de Klant worden uitdrukkelijk van de hand gewezen.




Artikel 3 – Aanbiedingen en offertes


Offertes en aanbiedingen van SYO zijn vrijblijvend, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Ze zijn maximaal één maand geldig. Aanvaarding buiten deze termijn maakt het aanbod ongeldig, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.




Artikel 4 – Aanvaarding


Bij aanvaarding van een vrijblijvende offerte mag SYO deze binnen drie werkdagen herroepen. Mondelinge aanvaarding is pas bindend na schriftelijke of elektronische bevestiging door de Klant.




Artikel 5 – Prijzen


Tenzij anders overeengekomen, zijn prijzen exclusief btw en bijkomende kosten. Prijswijzigingen kunnen te allen tijde plaatsvinden. Bij richtprijzen geldt een afwijking tot maximaal 10% zonder overleg. Bij hogere afwijkingen wordt de Klant vooraf geïnformeerd.




Artikel 6 – Betaling


SYO kan bij aanvang tot 50% aanbetaling vragen. Betaling dient binnen 14 dagen na levering te geschieden. Bij overschrijding van de termijn is de Klant automatisch in verzuim.




Artikel 7 – Gevolgen te late betaling


Bij te late betaling is de wettelijke rente verschuldigd. Alle (buiten)gerechtelijke incassokosten komen voor rekening van de Klant. Bij ernstige betalingsproblemen kan SYO haar verplichtingen opschorten of direct beëindigen.




Artikel 8 – Opschortingsrecht


De Klant doet afstand van het recht om verplichtingen op te schorten.




Artikel 9 – Verrekening


Verrekening van vorderingen door de Klant is uitgesloten.




Artikel 10 – Verzekering


De Klant is verplicht geleverde en in bruikleen gegeven zaken adequaat te verzekeren. Op verzoek moet hij hiervan bewijs overleggen.




Artikel 11 – Garantie


Dienstverlening door SYO betreft een inspanningsverplichting, geen resultaatsverplichting.




Artikel 12 – Uitvoering van de overeenkomst


SYO voert opdrachten naar beste kunnen uit en mag daarbij derden inschakelen. De Klant dient tijdig alle benodigde medewerking en informatie te verlenen.




Artikel 13 – Informatieverstrekking


De Klant is verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van alle aangeleverde informatie. Eventuele vertragingen of kosten door onjuiste of late aanlevering zijn voor rekening van de Klant.




Artikel 14 – Duur van de overeenkomst


Diensten worden aangegaan voor onbepaalde tijd, tenzij anders overeengekomen. Na afloop van een bepaalde looptijd wordt de overeenkomst stilzwijgend verlengd.




Artikel 15 – Opzegging


Opzegtermijn voor zakelijke klanten is twee maanden; voor consumenten één maand.




Artikel 16 – Intellectueel eigendom


Alle intellectuele eigendomsrechten blijven bij SYO. Gebruik of verspreiding zonder schriftelijke toestemming is niet toegestaan.




Artikel 17 – Geheimhouding


De Klant is verplicht alle vertrouwelijke informatie van SYO geheim te houden, ook na beëindiging van de overeenkomst, tot drie jaar nadien.




Artikel 18 – Boetebeding


Bij overtreding van het geheimhoudings- of intellectueel eigendomsbeding geldt een boete van €1.000 (consument) of €5.000 (zakelijk), plus €250 per dag zolang de overtreding voortduurt, onverminderd het recht op aanvullende schadevergoeding.




Artikel 19 – Vrijwaring


De Klant vrijwaart SYO tegen aanspraken van derden voortvloeiend uit de uitvoering van de overeenkomst.




Artikel 20 – Klachten


Klachten dienen binnen één maand (twee maanden voor consumenten) na constatering van een tekortkoming schriftelijk te worden gemeld.




Artikel 21 – Ingebrekestelling


Een ingebrekestelling dient schriftelijk en tijdig aan SYO te worden gericht.




Artikel 22 – Aansprakelijkheid Klant


Bij meerdere Klanten zijn zij hoofdelijk aansprakelijk voor de verplichtingen.




Artikel 23 – Aansprakelijkheid SYO


SYO is enkel aansprakelijk bij opzet of grove nalatigheid. De aansprakelijkheid is beperkt tot directe schade en tot het bedrag van de factuur of uitkering van de verzekering.




Artikel 24 – Vervaltermijn


Vorderingen op SYO vervallen na 12 maanden, tenzij anders bepaald in de wet.




Artikel 25 – Ontbinding


Zowel SYO als de Klant mogen de overeenkomst ontbinden bij wezenlijke tekortkomingen, mits schriftelijk en gemotiveerd.




Artikel 26 – Overmacht


SYO is niet aansprakelijk bij overmacht, waaronder natuurrampen, storingen, stakingen of overheidsmaatregelen. Partijen mogen na 30 dagen overmacht de overeenkomst ontbinden.




Artikel 27 – Wijzigingen overeenkomst


Wijzigingen in de overeenkomst zijn alleen geldig na wederzijdse schriftelijke instemming.




Artikel 28 – Wijzigingen algemene voorwaarden


SYO kan deze voorwaarden wijzigen. Ingrijpende wijzigingen worden vooraf gecommuniceerd. Consumenten kunnen dan opzeggen.




Artikel 29 – Overdracht van rechten


Rechten kunnen niet zonder schriftelijke toestemming van SYO worden overgedragen.




Artikel 30 – Nietigheid


Indien een bepaling ongeldig blijkt, blijven de overige bepalingen onverminderd van kracht.




Artikel 31 – Toepasselijk recht en bevoegde rechter


Op alle overeenkomsten en geschillen is Nederlands recht van toepassing. Bevoegde rechter is de rechtbank van de vestigingsplaats van SYO.

SYO Marketing

Velperweg 23-25

6811 AH Arnhem

Gevestigd in Journey Offices

026 800 1247

KVK: 78534925

© SYO Marketing, 2025

All Rights Reserved